واریز بیش از 84 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

در 9 ماهه گذشته 106 درصد عملکرد اکرام با واریز بیش از84 میلیارد و ۵00 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی در 9 ماهه ابتدای سال محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون معادل 84 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف ۳2 هزار حامی به‌حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریزشده است.

وی با بیان  اینکه در حال حاضر ۳2 هزار و 377 حامی؛ حمایت ۱482 یتیم و 4679 فرزند محسنین را بر عهده‌دارند گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و 400 هزار تومان و فرزندان محسنین ۶35 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است،عنوان کرد: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و … به موفقیت رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.