مناسبت ها در شهر به چشم نمی آیند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت مناسبت‌های ملی مذهبی و ترویج فرهنگ اسلامی میان جوانان، گفت: تبلیغات مراسم ملی و مذهبی در کلانشهر کرج در سطح شهر کم جلوه می کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک آغاز سال جدید میلادی به شهروندان به ویژه مسیحیان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا کنون مخصوصا، مدافعان حرم، امنیت اخیر به ویژه سردار سلیمانی را که سه شنبه 13 دیماه سالروز شهادت ایشان است و روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است را گرامی داشت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت آرایش شهر متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی و با اشاره به اینکه شهر در دهه اول و دوم فاطمیه همچنین حماسه 9 دی ماه خوانایی ایام را نداشت، عنوان کرد: انتظار می‌رفت جهت تعظیم به مقام والای حضرت فاطمه (س) تعظیم بهتری شود.

این عضو شورا در ادامه به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت است، تاکید کرد: باید عزم جدی و هدفمند مخصوصا متناسب با این ایام اتفاق بیافتد و هر دو شهید شاخص این روز، « سردار حاج قاسم و ابومهندس المهدی» تکریم و تعظیم شوند.

وی همچنین ضمن یادآوری این موضوع که روز تکریم مادران شهدا و همسران شهدا هم جمعه آتی است، اظهار داشت: برپایی مراسم و تقدیر و تکریم این عزیزان و یادگاران شهدا در این عرصه از ضروریات است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.