ارائه خدمات تحصیلی به 350 دانش آموز البرزی

با همکاری کانون های قلم چی در قالب مراکز نیکوکاری مهیار و قلم 350 دانش آموز مورد حمایت از خدمات هدایت تحصیلی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز فاطمه سلمانپور معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه این نهاد با ایجاد دو مرکز نیکوکاری مهیار و قلم تعامل خوبی با کانون های قلم چی به جهت ارائه خدمت به دانش آموزان مورد حمایت داد، اظهار داشت: با همکاری کانون های قلم چی در قالب مراکز نیکوکاری مهیار و قلم 350 دانش آموز مورد حمایت از خدمات هدایت تحصیلی بهره مند شدند.

وی افزود: این خدمات شامل شرکت در آزمون های آزمایشی و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی از اساتید و مشاوران مجرب این کانون ها به ارزش ریالی بیش از 5 میلیارد و 370 میلیون ریال می باشد.

سلمانپور با بیان اینکه در حال حاضر 7747 دانش آموز در استان البرز مورد حمایت این نهاد می باشد افزود: ارائه خدمات مختلف به این دانش آموزان از وظایف این نهاد می باشد که از جمله آن ها می توان به خدمات مشاوره تحصیلی، اهدای پک لوازم التحریر، تبلت و تسهیلات قرض الحسنه اشاره کرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز ضمن تاکید بر تلاش برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور گفت: علاوه بر ارائه خدمات تحصیلی و مشاوره ای، با همکاری مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی برنامه استعداد سنجی و شناسایی دانش آموزان نخبه و استعداد برتر در زمینه های مختلف اجرا شده است تا خدمات هدفمند این عزیزان ارائه شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مردم نیکوکار از این عزیزان جهت کمک به دانش آموزان مورد حمایت این نهاد دعوت کرد و افزود: مردم عزیز می توانند حمایت از دانش آموزان از طریق مراجعه به 13 اداره کمیته امداد و بیش از 400 مرکز نیکوکاری در استان مراجعه و یا با شماره 32801071 تماس حاصل فرمایند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.