اشتغالزایی 600 نفر در البرز باطرح گردشگری

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از موافقت اصولی با 11 طرح گردشگری با پیش‌بینی اشتغالزایی 600 نفر در استان خبر داد.

سعید دوستانی در گفت و گو باخبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: در کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری 13پرونده احداث تأسیسات گردشگری در البرز بررسی شد که با 11 مورد موافقت شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: این موارد شامل احداث دو هتل با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از 100 نفر در ساوجبلاغ، چهار مجتمع گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از 300 نفر در ساوجبلاغ است.

وی افزود: همچنین با ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد و اشتغالزایی بیش از 100 نفر در گرمدره کرج، سه سفره‌خانه با حجم سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد واشتغالزایی حدود 80 نفر و یک واحد بومگردی با حجم سرمایه گذاری بیش از 40 میلیارد تومان و اشتغال 20 نفر در نظرآباد موافقت شد. به گفته او مجموعا حجم سرمایه گذاری در این طرح ها 740 میلیارد تومان و اشتغالزایی 600 نفر است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.