آرامستان‌ بهشت سکینه با کمبود آب مواجه است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از کمبود آب در آرامستان بهشت سکینه در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمودی نژاد در بازدید اصحاب رسانه از  سازمان آرامستان‌های استان البرز اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۸ هزار و ۱۵۷ نفر در آرامستان‌های بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) دفن شده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۳۰ تا ۳۵ نفر در این آرامستان دفن می‌شوند، افزود: در سال جاری با تورم 15 درصد قیمت قبر در قطعات مختلف از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا 22 تومان فروخته شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه از افراد بی بضاعتی هیچ گونه  وجهی برای دفن دریافت نمی‌ شود،گفت: متاسفانه با مشکل جدی کمبود آب برای آبیاری فضای سبز مجموعه مواجه هستیم و علی رغم مکاتبات صورت گرفته، موفق به دریافت انشعاب نشده‌ایم.

محمودی نژاد با بیان اینکه از سال گذشته طرح یکسان سازی و مناسب سازی قطعات قدیمی در بهشت سکینه(س) در حال اجراست، گفت:این طرح با دستور قضایی به منظور بهبود سیمای بصری آرامستان به خصوص در قطعات قدیمی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض ها و شکایت های شهروندی و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به ویژه جانبازان و معلولان و افراد ویلچری اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با کمک خیرین و نیکوکاران و مقداری از بودجه خود سازمان حدود 220 صندلی برای رفاه حال خانواده های متوفیان تهیه شده است که افراد می توانند با ارائه مدارک شناسایی آن را به صورت امانت دریافت و بعد از اتمام مراسم به سازمان پس دهند، ادامه داد:یکی از مزایای اجرای این طرح این است که صندلی های مذکور در تمامی قطعات و بین قبور و اماکنی که امکان استفاده از صندلی و نیمکت ثابت وجود نداشت، قابل استفاده است و افراد می توانند به راحتی آن از آن استفاده نمایند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.