در طرح شبانه 5هزار اعمال قانون در سطح استان انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سردار محمدیان صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: در نوروز سال99، 36معبر مصدود و25معبر مورد کنترل قرار می گرفته اند که سبب کنترل های خوبی و رصدهای مورد توجه ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه درسال جاری این اتفاق رخ نداد و اعمال قانونهای ما بسیار زیاد بوده است، افزود: در طرح شبانه حدود 5هزار اعمال قانون در سطح استان با دوربین و پرسنل که مستقر هستند انجام شده که همچنان ترددها وجود دارد.
محمدیان با بیان اینکه از اول 1400 بازدیدهای صنفی ما 65هزارو 713 بوده و تذکرات انجام شده به انها 27375 مورد بوده است، گفت: تعداد پلمپها 1796مورد و 2566تا عدم رعایت نکردن پلاکهای قرمز یا همان جریمه های یک میلیون تومانی بوده است.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه استان البرز با توجه به تردهای بیشمار با تهران و استانهای همجوار از نظر اعمال قانون رتبه 4 را به خود اختصاص داده است،عنوان کرد:حدود 420 نفر از کارکنان نیروی انتظامی دچار بیماری کرونا شده اند که از این تعداد 371نفر بهبود یافته و 3نفر در بیمارستان و 4نفر را در سال گذشته از دست داده ایم.
وی با بیان اینکه اعمال قانون استان البرز در معبر شهری درسال 99، 223میلیارد ریال بوده است
که نسبت به سال 98، 155درصد رشد داشته است.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.