وزش باد با نفوذ سامانه سرد در البرز

مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد: وزش باد ، کاهش دما ناشی از نفوذ سامانه پرفشار شمالی ، افزایش غبار محلی و رشد ابر تا اوایل هفته آینده برای این استان پیش بینی می شود.

آرش بهاروند احمدی در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از نفوذ پر فشار سرد به سواحل شمالی است که  کاهش دما، وزش باد و گرد و غبار برای دامنه جنوبی البرز مرکزی و استان البرز در پی خواهد داشت.

وی افزود: آسمان امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه البرز صاف تا قسمتی ابری،‌ وزش باد، کاهش محسوس دما و گرد و غبار روز پنجشنبه،‌ قسمتی تا نیمه ابری ،‌ غبار محلی  و روز جمعه کمی تا قسمتی ابری به تدرریج وزش باد و رشد ابرپیش بینی می شود.

وی بیان داشت: وضعیت هوای شنبه هفته آینده در این استان کمی تا قسمتی ابری ،‌ وزش باد،‌ گرد و غبار و گاهی رشد ابر اعلام شده است.

این مسوول سرعت وزش باد روزهای  سه شنبه و چهارشنبه استان البرز را ۴۰ کیلومتر در ساعت،‌ پنجشنبه ۲۰ کیلومتر در ساعت،‌ روز جمعه ۲۸ کیلومتر در ساعت و شنبه هفته آینده را ۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

بهاروند احمدی دمای کمینه و بیشنیه امروز سه شنبه البرز را بین ۹ تا ۲۸ درجه بالای صفر، فردا چهارشنبه بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه بین ۱۲ تا ۲۶ درجه بالای صفر،‌ روز جمعه ۱۲ تا ۲۸ درجه بالای صفر و شنبه هفته آینده را بین ۱۰ تا ۲۶ درجه بالای صفر پیش بینی کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.