جمع‌آوری ۴۳ مرکز غیرمجاز رمز ارز در البرز

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: از ابتدای سال تا پایان مرداد، ۴۳ مرکز و ۷۰۲ دستگاه استخراج رمز ارز جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد مهدی بهرامی با اشاره به تعداد مشترکین شرکت برق البرز اظهار داشت: تا پایان مرداد ماه، در مجموع تعداد کل یک میلیون و ۴۵۹ هزارو ۳۵۵ مشترک در البرز به ثبت رسیده است که از این تعداد یک میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۳۱ مشترک خانگی هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان مرداد ۱۰ هزار و ۵۹۵ مشترک جدید به استان اضافه شده که هفت هزار و ۶۵۸ نفر از آنها خانگی هستند.

وی در ادامه در پاسخ به میزان فروش انرژی در پنج ماهه اول سه میلیون و ۲۰۴ هزارو ۱۱۸ مگاوات بوده که یک میلیون ۱۸۸ هزارو ۴۴ مگاوات آن مربوط به مشترکین خانگی بوده است.

این مسئول در خصوص میزان مصرف مشترکین خانگی در ماه‌های گرم افزود: از ابتدای خرداد تا کنون ۸۷۳ هزارو ۵۱۳ مگاوات برق توسط این مشترکین مصرف شده است.

بهرامی اضافه کرد: متوسط مصرف ماهانه مشترکین خانگی ۲۰۵ کیلووات ساعت است و در مقایسه با ماه‌های دیگر سال حدود یک درصد به مشترکین پرمصرف خانگی اضافه شده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمار مشترکینی که بالای الگوی استاندارد برق مصرف می‌کنند، گفت: حدود ۲۱ درصد مشترکین بالای الگوی مصرف هستند که هزینه برق آنها به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای شناسایی انشعابات غیرمجاز افزود: طی مدت مذکور شش هزار و ۸۹۵ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده است.

بهرامی در خصوص شناسایی و جمع آوری دستگاه‌های غیر مجاز رمز ارز هم گفت: از ابتدای سال تا پایان مرداد، ۴۳ مرکز و ۷۰۲ دستگاه استخراج رمز ارز جمع آوری شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.