شنبه های مهربانی مرکز نیکوکاری اصناف

به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان فروش یک روز شعبه عطاویچ به ارزش ۱۵۹ میلیون تومان صرف خرید لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند البرزی شد

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رئیس کمیته امدادامام (ره) منطقه یک کرج از اختصاص فروش یک روز عطاویچ برای لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان فروش یک روز شعبه مهرویلا به ارزش ۱۵۹میلیون تومان صرف خرید لوازم التحریر و کیف دانش آموزان نیازمند البرزی شد.

طاهری با تقدیر از کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری کرج به امور تحصیلی دانش آموزان محروم این شهرستان افزود: حضور خیرین ، کسب و کارها و دستگاه‌های اجرایی که متعهد به انجام مسئولیت اجتماعی خود می‌باشند فرصت مناسبی جهت ارائه خدمت بیش‌ازپیش به محرومین فراهم نموده است.

عبداله طاهری رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج اظهار کرد: طرح شنبه های مهربانی مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان با مشارکت سایر مشاغل و اصناف همچنان ادامه خواهد داشت که از طریق درگاههای ارتباطی مرکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) اطلاع رسانی خواهد شد .

طاهری گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این رزمایش است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.