2مهدکودک امین در البرز فعالیت می کند

قائم مقام رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) البرز ومعاونت آموزش و پژوهش این بنیاد با اشاره به اهمیت شناساندن امام زمان(عج) از سنین کودکی گفت: اکنون دو مهد امین با زمینه مهدویت در استان فعالیت می‌کنند؛ از حضور افراد علاقه‌مند برای راه‌اندازی چنین مهدهایی استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، قاسم علی‌محمدی شامگاه دیشب در نشست خبری که با محوریت مهدویت برگزار شد، اظهار داشت: در عرصه مهدویت نگاه ما یک نگاه تاریخی است.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید هیچ شخصیتی را با وجود امام زمان مقایسه کنیم، افزود: حضرت مهدی کسی است که دارای علم الهی است و آگاه‌ترین فرد به احکام گوناگون و نیازهای مردم است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان دارای عصمت الهی است و انتخاب او با خداوند است, عنوان کرد: بنیادهای این چنینی با هدف شناساندن این نماینده الهی به مردم ایجاد شده اند.

علی محمدی با بیان اینکه امروز از شمشیر حضرت مهدی(عج) می‌گویند و هراس ایجاد می‌کنند در حالی که امام زمان دست رحمت خدا بر روی زمین است, خاطرنشان کرد: امام زمان مانند پدر مهربان و دلسوز نسبت به فرزند کوچک است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مهدویت در عرصه‌های مختلف از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رسانه و…از سال 89 تا کنون فعالیت‌های متعددی داشته است, بیان کرد:یکی از این برنامه‌ها برگزاری بیش از 100 دوره مقدماتی مهدویت و حدود 23 دوره تکمیلی است.

وی با اشاره به اینکه همچنین حدود 8 دوره تربیت مربی در استان برگزار و نهمین دوره تربیت مربی معارف مهدوی با نام طلیعه ظهور نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود،گفت: از طلاب، روحانیون و کارشناسان مذهبی دعوت می‌کنیم که در این دوره ثبت نام کنند.

علی محمدی با بیان اینکه نام‌نویسی این دوره از مهر شروع و از اواخر مهر یا اوایل آبان آغاز می‌شود, عنوان کرد: تاکنون استقبال خانم‌ها بیشتر از اقایان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون 5 دوره تربیت مربی مهدکودک و پیش دبستانی در زمینه معارف مهدوی برگزار شده، اظهار داشت: دوره مهد و پیش دبستانی به قدری مهم است که می تواند زمینه ساز گام دوم انقلاب باشد و مربیان می‌توانند مجوز تاسیس مهد کودک‌ها با عنوان مهد امین را دریافت کنند.

وی ادامه داد: مهدهای امین مهدکودک ها با همان تکنیک‌ها هستند با تفاوت که مربیان احاطه کامل به مسائل مهدویت دارند و می‌تواند پایه‌های شناخت امام زمان را در کودکان ایجاد کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.