دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس آغاز به کار کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس راه اندازی و از مهر ماه سال جاری دانشجوی مقطع کارشناسی می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسین کلانتری خلیل آباد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس از مهر ماه سال جاری در ۱۱ رشته مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های مهندسی رایانه ، مهندسی عمران، حقوق، تربیت بدنی و علوم ورزشی، روانشناسی،حسابداری،مدیریت آموزشی و علوم تربیتی، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، مالی و صنعتی  دانشجو می پذیرد.

وی افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام اولیه از تاریخ ۲۲ مرداد جاری  به نشانی  فردیس، شهرک ناز، انتهای یکم غربی تقاطع جاده مشکین دشت مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۲۲۱۸۲۹۱۰ و ۰۹۱۰۵۹۳۲۰۸۵ تماس بگیرند.

کلانتری گفت: دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری پذیرفته می شوند می توانند ثبت نام کنند و هم بدون آزمون کنکور طبق سوابق تحصیلی در محل ثبت نام می کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت : اکنون ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس در حال احداث  است که حدود ۲ سال به اتمام می رسد برای سهولت در تردد و دوری مسافت برای دانشجویان ساکن در شهرستان فردیس این دانشگاه در ساختمانی اجاره ای خدمات می دهد.

کلانتری افزود: در زمان حاضر در مقطع کارشناسی ثبت نام به عمل می آید البته تا مهر ماه هم می توانیم مقطع کاردانی هم اضافه کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.