تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: یکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزایش قیمت خودرو است زیرا رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با قیمت‌های فعلی را ندارند و نیاز است که از تسهیلات بانکی در این زمینه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محسن امیدوار حسینی اظهار داشت: یکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزایش قیمت خودرو است زیرا رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با قیمت‌های فعلی را ندارند و نیاز است که از تسهیلات بانکی در این زمینه استفاده کنند.

وی ادامه داد: پیش از این مبلغ ۶۰ میلیون تومان به رانندگان تاکسی‌های پیکان برای خرید خودروی نو در قالب تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شد ولی این مبلغ هم به قدری نیست که رانندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: بر این اساس با بانک‌های عامل رایزنی لازم صورت گرفته تا بتوانیم میزان تسهیلات را افزایش دهیم تا شاهد تسریع در روند نوسازی خودروهای فرسوده شهر باشیم.

امیدوار حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه رانندگان و مسافران از کمبود پول خرد  اضافه کرد: هر ساله با ابلاغ کرایه‌های جدید اقداماتی برای رند کردن کرایه ها انجام می‌شود تا رانندگان و مسافران کمتر با مشکل کمبود پول خرد مواجه شوند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: علاوه براین، طرح کیف پول الکترونیکی در برخی خطوط در حال اجرا است و با رفع مشکلات و نواقص آن در آینده نزدیک در کلیه خطوط تاکسی اجرایی خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.