در مناسبت‌هاو رویدادها باید از محتوای تصویری شهر استفاده شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی در مناسبتها و رویدادهای تاریخی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، بر ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری این تبلیغات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محسن برجی در جلسه همفکری تبلیغات فضای شهری در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی، ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، اظهار داشت: باید به سمت تولید محتوای تصویری و یکپارچه‌سازی فضای مجازی و فضای شهری رفت.

وی همچنین به‌ضرورت یکپارچه‌سازی استندها و بنرها با هدف جلوگیری از آلودگی بصری، هزینه‌های اضافی و آلودگی‌های زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی در جوامع کنونی که غربی‌ها سعی در نفوذ در فرهنگ ایران دارند، باید طراحی هنری و اسلامی در بنرها و استندها دیده شود.

این مسئول در ادامه از نقش طراحی، ساخت و جانمایی المان‌ها در سطح شهر سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه المان‌ها تأثیر زیادی در فرهنگ‌سازی دارند، می‌توان در هر منطقه با توجه به جمعیت و فرهنگ آن منطقه المان مناسب نصب کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی همچنین از بهره‌گیری از فضای مجازی جهت توسعه تبلیغات و ترویج فرهنگ اسلامی سخن گفت و افزود: امروزه فضای مجازی تأثیر بیشتری روی اقشار مختلف جامعه می‌گذارد و با توجه به اینکه در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایرانی اسلامی، جوانان جامعه هدف هستند، ضروری است تا از این فضا در تحقق این مهم بهره بیشتری ببریم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.