برپایی محفل انس با قرآن در شهرستان‌های استان البرز

هم‌زمان با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج رضا البرزی معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) البرز  ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان البرز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات فرهنگی این نهاد که در ایام ماه مبارک رمضان نیز پررنگ‌تر اجرا می‌شود، برگزاری برنامه‌های قرآنی است، اظهار داشت: این محافل معنوی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته استانی برگزار می‌شود و پس‌ازآن نیز میزبان مددجویان شرکت‌کننده برای مراسم افطار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان از اعمال حسنه در ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد گفت: در این ایام در کنار برگزاری محافل انس با قرآن در ۱۱ منطقه منتخب استان البرز روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین عزیزان شرکت‌کننده توزیع می‌شود.

البرزی با ابراز اینکه ایران همدل پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان است. گفت: مراجعه حضوری به سیزده دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.