واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله البرز با مشکلات متعددی مواجه هستند

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، پرهام رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره نامگذاری سال 1400 و الزامات برای تحقق منویات رهبری در این حوزه اظهار داشت : نامگذاری سال جاری به “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نشان از اهمیت مسائل اقتصادی و کمک به تولید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محور مانع ز دایی‌ها در شعار سال جاری مسیر را برای فعالان مرتبط با حوزه‌های مختلف اقتصادی مشخص می کند ، افزود: به عنوان نمونه افرادی که در بخش‌های دولتی فعال هستند باید در بطن موضوعات اقتصادی ورود کرده و مشکلات خاص سد راه تولید را بررسی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز تاکید کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله البرز با مشکلات متعددی مواجه هستند که بخشی از این مشکلات استانی بوده و در قالب برگزاری جلساتی با حضور مسئولان دولتی از جمله استاندار بررسی و حل و فصل شده است.

رضایی با بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور امسال بر پایه تحقق شعار سال برنامه ریزی و حرکت می کنند، افزود: پشتیبانی از تولید و رفع موانع پیش روی صنعتگران و تولید کنندگان همواره در اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور مورد توجه بوده و در اتاق البرز هم این هدف از سال گذشته با راه اندازی اورژانس کسب و کار با جدیت بیشتری دنبال شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، گفت: اگر بصورت جزیی به کارنامه سال 99 دولتی‌ها در بحث تعامل با بخش خصوصی و رفع موانع پیش روی فعالان این عرصه نگاه کنیم، برخی از این نهادها بیشتر همکاری کرده اند اما برای تعدادی دیگر پافشاری بیشتری وارد شده تا کارها را به نفع بخش خصوصی پیش ببرند.

وی با بیان اینکه مواردی مانند نبود مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط به پیگیری و تصمیم گیری در سطح کلان کشور است ، افزود : متاسفانه در سال 99 شاهد صدور یکسری بخش نامه های خلق الساعه بودیم که این امر سبب شد تا ضربه سنگینی به اقتصاد کشور از جمله حوزه تولید وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از بخش نامه‌های ابلاغی در سال گذشته متاسفانه زیان زیادی به تولید کنندگان کشور از جمله البرز وارد کرد، افزود: اکنون در ابتدای سال 1400 انتظارها از فعالان حوزه تولید این است که برنامه‌های بلند مدت را پایه ریزی کنند.پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.