۶ عضو شورای شهر بر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری کرج نظارت می کند

سخنگوی شورای شهر کرج از نظارت ۶ عضو شورای شهر بر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج  علی قاسم پور عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بدهکاران بزرگ به شهرداری کرج و برنامه شهرداری برای دریافت مطالبات این افراد  اظهار داشت: درآمد شهرداری کرج متعلق به مردم است و باید اخذ و سپس به خدمت به مردم تبدیل شود.

وی با اشاره به  لایحه شهرداری در مورد تخفیف به بدهکاران  افزود: شهرداری لایحه ای را به شورا ارائه کرده بود که تخفیفاتی برای بدهکاران در نظر گرفته می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه  ارائه این لایحه با هدف ایجاد محرک و تشویقی برای وصول بدهی‌ها است، بیان کرد: بدهی های بلاوصول به مشکلی برای شهرداری کرج تبدیل شده اند.

قاسم پور با اشاره به آخرین وضعیت  تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری شهرداری کرج عنوان کرد: در جریان بررسی متمم بودجه، بودجه مورد نیاز برای تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای خانواده ایثارگران مصوب شد، اما کار شورا تصویب قانون و اجرای آن به عهده شهرداری است   و در قانون مدارکی برای این افراد خواسته شده که باید تکمیل و ارائه شود.

وی اضافه کرد: در عین حال برای تقویت نظارت شورا بر این اقدامات شهرداری، کمیته ای شامل 6 نفر از اعضای شورا به عنوان ناظرین مستقیم بر موضوع تبدیل وضعیت نیروها، چه در حوزه ایثارگران چه آزمون، نظارت می کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج، با بیان اینکه شنیده شده قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برای سال آتی نیز تمدید شده است اذعان کرد: امیدواریم با همت شهرداری این امر به فوریت، به دور از تبعیض و با رعایت همه چارچوب های قانونی تا پیش از پایان سال جاری، انجام شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.