البرز ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: البرز ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج جواد معظمی گودرزی  ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت که در محل آشیانه فرودگاه پیام برگزار شد، اظهار داشت:  رشادت‌ها و ایثارگری‌های کادر درمان  برای مقابله با کرونا در طول ماه‌های گذشته ملموس و اثرگذار بود.

وی افزود: مقابله با کرونا در شرایط سخت تحریمی کار بسیار سخت و مشکلی بود که کادر درمان با تمام توان به بیماران خدمات دهی کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی در این استان، بیان کرد: کادر درمان در این شرایط سخت نهایت همکاری و همراهی را برای خدمات دهی به بیماران انجام داد.

گودرزی با بیان اینکه استان البرز در زمینه بهداشت و درمان با مشکلاتی مواجه است ، تصریح کرد: این استان بر اساس شاخصه های بهداشتی و درمانی 2500 تخت بیمارستانی کم دارد و تجهیزات دیگری نیز برای خدمات دهی نیاز است.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی استان البرز نیازمند افزایش است، ادامه داد: شیوع کرونا سبب تحمیل بار اضافی بر کادر درمان شد و بسیاری از کادر درمان بسیار بیشتر از ساعات کاری به خدمات دهی و کمک به درمان بیماران کرونایی پرداختند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.