آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز

دیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، خبر داد.

به گزارش از پایگاه خبری همگام با البرز و به نقل  از روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی وحسین فلاح نژاد در خصوص ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان البرز اظهار کرد: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می توانند برای شرکت در جشنواره از روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

فلاح نژاد ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تعامل با جامعه کار وتولید و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

وی در پایان گفت: متقاضیان در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات می توانند به حوزه امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۰۲ در ساعات ادارای تماس حاصل کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.