۸۲۰ سری لوازم‌التحریر، فرم مدرسه و کفش به دانش آموزان نیازمند ساوجبلاغی اهدا شد

در سال تحصیلی جدید ۸۲۰ سری لوازم‌التحریر، لباس مدرسه و کفش به ارزش ۲۷۳ میلیون تومان توسط اداره اوقاف، خیرین مدرسه ساز ، خیر نیکوکار ، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ساوجبلاغ تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

سید محسن حسینی تبار در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید ۸۲۰ سری لوازم‌التحریر، لباس مدرسه و کفش به ارزش ۲۷۳ میلیون تومان توسط اداره اوقاف، خیرین و کمیته امداد ساوجبلاغ تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

حسینی تبار با تقدیر از کمک‌های ویژه اداره اوقاف و خیرین ساوجبلاغی به امور تحصیلی دانش آموزان محروم این شهرستان افزود: اداره اوقاف ساوجبلاغ ۱۱۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان، خیر نیکوکار ۳۰۰ سری لباس مدرسه به ارزش ۱۵۶میلیون تومان و کمیته امداد، مجمع خیرین مدرسه ساز و مراکز نیکوکاری این شهرستان سایر مایحتاج و خدمات به ارزش ۶۷ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند ساوجبلاغی اهداء کردند.

رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در شهرستان ساوجبلاغ، تماس با شماره تلفن ۲۶۴۴۲۳۶۶۰۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار می‌باشد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.