کمک ۳۵ میلیاردی حامیان البرزی به فرزندان ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: حامیان البرزی در شش ماه اول امسال ۳۵ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به صورت نقد و غیر نقد به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد  در جمع خبرنگاران استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار ۱۵ حامی حمایت ۱۵۳۳ یتیم و ۳۴۱۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند اظهار داشت: حامیان البرزی با اهداء ۳۵ میلیارد ۳۱۷ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقد به فرزندان ایتام و محسنین رشد ۱۰۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را رقم زدند.

وی افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان ایتام ۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

محمدی فرد با بیان اینکه حامیان سخاوتمند استان در شور عاطفه‌ها نیز نقش‌آفرینی کردند گفت:حامیان باهدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان موردحمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» ۱۹۲ تبلت، هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر و کمک‌آموزشی به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان اهداء کردند.

محمدی فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری در استان البرز جهت جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش آموزان ایتام و فرزندان محسنین یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ و همچنین واریز مستقیم از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام نمایند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.