2هزار و856 دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از جمع‌آوری 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد.

حسن کریمی  در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز از کرج اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان البرزی دانست و علاوه بر اقداماتی که در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه انجام شده است امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما در نتیجه آن ناترازی بین تولید و مصرف، متاسفانه خاموشی های پراکنده در سطح استان البرز بوجود آمد.

وی افزود: امسال با کاهش بارندگی‌ها، تامین برق از طرف نیروگاه‌های برق آبی به شدت کاهش یافت و باعث شد صنعت برق با محدودیت توزیع مواجه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: از 155 مرکز تعداد 2856 دستگاه ماینر غیرمجاز با میزان مصرفی 6 میلیون کیلووات ساعت برق و بهای انرژی 670 میلیارد ریال کشف شد که میزان خسارت وارده به شبکه را میتوان 841 میلیون ریال عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: تامین برق مراکز مهم و حساس همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت بوده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.