کودکی که در ارتفاعات البرز به دنیا آمد

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که برای انتقال سریع مادر بارداری با وخامت حال در ارتفاعات البرز جنوبی به بیمارستان از امداد هوایی اورژانس کمک گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج مهرداد بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان  البرز اظهار داشت: صبح امروز به دنبال درد شدید زایمان یک مادر جوان در یکی از روستاهای حاشیه جاده کرج – چالوس تیم های امدادی اورژانس با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: از آنجا که وضعیت عمومی مادر باردار مناسب نبود و به علت کوهستانی بودن منطقه انتقال وی به بیمارستان با احتمال مرگ مادر و نوزاد همراه بود ، بلافاصله  از بالگرد امدادی کمک گرفته شد و این مادر در کمترین زمان به زایشگاه بیمارستان امام علی(ع) کرج انتقال یافت.

بابایی گفت : با تلاش پزشکان متخصص نوزاد سالم به دنیا آمد و مادر و نوزادش اکنون در سلامت کامل به سر می برند.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز گفت : به کارگیری بالگرد از حدود چهار سال پیش در اورژانش البرز نقش موثری در نجات جان بسیاری از بیماران و مصدومان بدحال به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان داشته است.

وی ادامه داد: بخش عمده ماموریت های امداد هوایی البرز به امداد رسانی به  بیماران و حادثه دیدگان در مکان های صعب العبور و کوهستانی اختصاص یافته است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.