انبار نگهداری کالای خواب طعمه حریق شد

انبار نگهداری کالای خواب که در خیابان کمالی کرج، طعمه حریق شده بود، با تلاش ۲۳ نیروی عملیاتی به همراه ۶ دستگاه خودرو امدادی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج “مهدی سمیعی”سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت:مقارن ساعت 15:29 بعداز ظهر امروز، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در انبار نگهداری کالای خواب که در زيرزمين واحد تجاري(انبار کالاي خواب ) به متراژ حدوداً 100 متر مربع واقع در خيابان بهشتي خيابان کمالي کوچه برزگر طعمه حريق شده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج، بلافاصله 23 آتش نشانان از 5 ایستگاه را به همراه 6 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل آتش سوزی اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کرده و پس از بیش از یک ساعت و 30 دقیقه تلاش بی وقفه سرانجام این آتش سوزی🔥 گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

این مسئول با اشاره به آتش گرفتن مقادیر زیادی کالای خواب در این زیرزمین که به عنوان انبار از آن استفاده می شد، عنوان کرد: چون مواد و اقلام موجود در این انبار، به شدت اشتعالزا بوده، به این خاطر شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه وقوع آن به سرعت و در مدت کوتاهی گسترش یافت که خوشبختانه با اقدام بهنگام مأموران آتش نشانی از سرایت و پیشروی حریق به واحدهای مسکونی فوقانی و مجاور جلوگیری شد.

سمیعی در مورد علت این حادثه گفت: علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در این حادثه یک فرد مذکر، حدودا ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد و آسیب سطحی دید؛ که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.