از ابتدایی شیوع بیماری تا کنون ۶۳ هزار و ۷۸۷ نفر البرزی در مرا کز درمان بستری شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه طی یک روز گذشته ۱۸۹ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند؛ گفت: از ابتدایی شیوع بیماری تا کنون ۶۳ هزار و ۷۸۷ نفر البرزی بستری شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز،  ظهر امروز در جمع  خبرنگاران استان البرزبا اشاره به اینکه شرایط استان همچنان نامساعد است، اظهار داشت: طی یک روز گذشته ۱۸۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کنترل کرونا ملزم به رعایت اصول بهداشتی توسط همه مردم است، اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۶۳ هزار و ۷۸۷ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: در روزهای ابتدایی شیوع بیماری حدود هزار تخت بیمارستانی  برای بیماران کرونا در نظر گرفته بودیم اما در مدت زمان گذشته تعداد این تخت‌ها افزایش یافته است و در حال حاضر ۱۳۰۵ در مراکز درمانی بستری هستند.

به گفته این مقام مسؤول افزود: نیمی از بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی قطعا مبتلا به بیماری هستند؛ در این میان ۷۱۰ تن بیمار بدحال تحت مراقبت قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۵۴۴۱ نفر رسیده است؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۷ هزار و ۳۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.