14 روز دیگر قیمت دقیق نان مشخص می شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت البرز گفت: قیمت نان در استان به صورت جدی و دقیق در حال بررسی و کارشناسی است، با این تفاسیر قیمت جدید نان ظرف ۱۴ روز آینده قیمت نان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز، ظهر  امروز در جمع خبرنگاران استان ، در خصوص آخرین وضعیت قیمت نان، اظهار داشت: در این حوزه باید مباحث فنی  به صورت دقیق و ریز بینانه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت البرز ضمن تایید تخلف در نانوایی‌های استان، ادامه داد: برخی از از نانوایان به تبعیت از از استان‌های همجوار اقدام به گران کردن نان کرده‌اند که به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت شناسایی برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن تورم و گرانی در در سطح جامعه افزایش قیمت نان که مطالبه این این قشر زحمتکش است دور از انصاف نیست، افزود: افزایش قیمت باید با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی و دقیق صورت پذیرد.

ربیعی از تشدید نظارت‌ها بر صنف نانوایان خبر داد و یادآور شد: در پی بیماری کرونا نظارتها به صورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار دارد اما نظارت ویژه تری در بحث قیمت نان لحاظ خواهد شد و با متخلفین برخورد جدی خواهیم داشت.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به اینکه کارشناسی قیمت نان به صورت دقیق و با حضور اقشار مختلف مرتبط از جمله نماینده نانوایان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: قیمت نهایی ظرف دو هفته آینده به صورت رسمی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.