۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲۸۵ نفر در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعداد جان باختگان و بیماران بستری در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز عزیزالله شهبازی صبح امروز  در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان ساوجبلاغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت:  امسال در این ایام در البرز ۲۱۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و ۵۲ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد، ۱۸۸ پروژه با اعتبار ۴۳۳ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان به بخش خصوصی تعلق داشت.

شهبازی گفت: شهرستان ساوجبلاغ بیشترین پروژه قابل بهره برداری را در این ایام دارد چراکه در مجموع در این شهرستان ۵۱ پروژه با اعتباری بیش از هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲۸۵ نفر افتتاح شد.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه ۶ شهرستان البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و طالقان در شرایط نارنجی است، سفرهای هفته دولت را با کمترین تراکم جمعیت برگزار کردیم که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر و بهتر صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: خدا را شاکریم که تعداد جان باختگان و بیماران بستری در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.

شهبازی یادآور شد: تصمیمات بسیار خوبی در ستاد ملی کرونا اتخاذ و در البرز نیز به نحو صحیح اجرایی شد  که اکنون شاهد نتایج آن هستیم، امید است که باهمراهی مردم این روند استمرار یابد چراکه هر گونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موجبات افزایش بیماران را فراهم می‌کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.