۱۵ درصد جمعیت استان البرز واکسینه شده‌اند

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: ۱۰ الی ۱۵ درصد جمعیت استان البرز واکسینه شده‌اند، با ادامه این روند تا پایان پاییز بخش عمده ای از مردم استان واکسینه خواهند شد .

مهرداد بابایی،ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: بنا به بررسی شرایط کرونایی، آمار، بررسی نمودار و وضعیت بیمارستان‌های استان البرز شرایط البرز به نسبت سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور مساعدتر است.

وی با اشاره به اینکه خطر به خودی خود بر قرار است، ادامه داد: به هیچ وجه نمی‌توان گفت اوضاع خوب است و یا پیک را پشت سر گذاشته ایم، مادامی که وضعیت شیوع رو به افزایش است شرایط کرونایی خطرناک و اپیدمی ادامه دار است.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه همچنان باید ماسک داشته باشیم، اضافه کرد: شیوه نامه بهداشتی تا زمانی که اکثریت جامعه واکسیناسیون نشده اند و اپیدمی ادامه دار است باید رعایت شود.

بابایی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در استان البرز یادآور شد: سرعت واکسیناسیون بالا است و گاهی از اعلام زمان واکسیناسیون گروه خاص عقب می‌‌مانیم، در حال حاضر علاوه بر گروه‌های خاص دارای اولویت متولدین بالای ۱۳۴۷ در اولویت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: ۱۰ الی ۱۵ درصد جمعیت استان البرز واکسینه شده‌اند، با ادامه این روند تا پایان پاییز بخش عمده ای از مردم استان واکسینه خواهند شد .

وی در خصوص عوارض واکسن‌ها و مطالبی که در بستر مجازی منتشر می‌شود، افزود: هیچ موردی از افرادی که در کشور واکسینه شده‌ند هیچ موردی که منجر به لخته شدن خون و مرگ شده باشه در کشور وجود نداشته است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.