تقریبا ظرفیت بیمارستان ها رو به پر شدن است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: به طوری که از اول تیرماه تعداد بستری ها از ۵۰۴ نفر به ۱۰۸۱ نفر یعنی بیش از دو برابر گذشته است وفوتی ها هم در همین ایام از ۶ نفر از اول تیرماه به ۲۳ نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود ۵ برابر شده است.
فردی افزود: از طرفی دیگر ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به پر شدن است و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی و خود داری از ترددهای غیرضرور و رعایت نمودن فاصله های اجتماعی و غیر ….. همواره مورد تاکید می باشد.

فردی تصریح کرد: در هر صورت ۵ شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی می باشند بنابراین با توجه به رنگ بندی ها اعلام شده محدودیت ها در مورد ادارات و سازمانهای دولتی ، صنوف و ترددهای غیرضرور کاملا باید رعایت گردد.

وی بیان کرد: صراحتا عرض می‌کنم خطر بیخ گوش و زنگ خطر در استان به صدا درآمده است در هر صورت در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون ۱۹ مرکز می باشد و تا کنون ۳۸۵۹۴۶ دز تزریق شده است و روزانه بیش از ۱۳۰۰۰ به طور متوسط تزریق می‌شود.
فردی در پایان تصریح کرد: و از طریق دیگر به زودی تعداد ۵ مرکز دیگر اضافه خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.