ذخیره‌سازی خون بند ناف سه‌قلوهای البرز

مسئول دفتر نمایندگی استان البرز گفت: خون بندناف سرشار از سلول‌های بنیادی است که در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است و برای خود شخص و هر شخصی که از نظر تطابق ژنتیکی با  نمونه یکسان باشد امکان استفاده وجود دارد

.سمیرا پورعنقا در گفت و گو با همگام با البرز اظهار داشت: روز گذشته ۲۲ تیرماه نمونه خون بندناف سه قلوهای البرزی توسط کارشناسان خونگیر دفتر نمایندگی بانک خون بندناف استان البرز گرفته شد و برای آزمایش به شرکت رویان ارسال گردید.

پورعنقا در خصوص اهمیت ذخیره خون بند ناف افزود: خون بندناف سرشار از سلول‌های بنیادی است که در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است و برای خود شخص و هر شخصی که از نظر تطابق ژنتیکی با  نمونه یکسان باشد امکان استفاده وجود دارد.

وی ادامه داد: در زایمان‌های دوقلویی و چند قلویی ناهمسان برای هر قل نمونه مجزا گرفته و ذخیره می‌شود که  قل دوم به بعد شامل تخفیف هزینه است.

مسئول دفتر نمایندگی استان البرز در پایان گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت رویان به آدرس www.rsct.ir مراجعه یا به آدرس دفتر نمایندگی  واقع در میدان سپاه روبه روی برج طاق کسری طبقه ۸ مراجعه کنند. ضمناً برقراری تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۴۸۷۵۵۵ نیز امکان‌پذیر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.