سود سهام باتوجه به ارزش دارایی متفاوت است/گروهی جامانده می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس گیرند

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان البرز ضمن تشریح برنامه واریزی سودسهام عدالت میان جامعه هدف این مجموعه گفت: با توجه به اینکه نخستین واریزی پس از آزادسازی سهام بوده سوالات و ابهاماتی به وجود آمده است که شهروندان می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

کبر حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص واریز سود سهام عدالت، گفت: پیش از این سازمان بورس سود سهام عدالت را به صورت  یکپارچه و حاکمیتی وصول و پرداخت برای ۴۹ میلیون نفر انجام می‌شد اما با توجه به اینکه نخستین دوره واریزی سود پس از آزادی سهام انجام شده ابهاماتی برای شهروندان در روند کار به وجود آمده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز بیان کرد: در حال حاضر  ۱۹ میلیون نفر روش مستقیم و ۳۰ میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که سهام گروه دوم توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها مدیریت می‌شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: مبلغ واریزی که طی یک روز گذشته به حساب مشترکین سهام عدالت واریز شده است توسط شورای عالی بورس به عنوان نهاد رابط صورت گرفته که سود سهام عدالت در سال ۹۸ است.

حیدری ادامه داد: ۴۰ درصد از واریزی‌ها ۴۰۰ هزار تومان بر مبنای سهام یک میلیون تومانی و مابقی ۲۰۰ هزار تومان بر مبنای سهام ۵۳۲ هزار تومانی است؛ در این میان مابقی مبالغی که پرداخت نشده است برای شرکت در حق تقدم‌ها سهام جایزه شرکت سرمایه پذیر است که الزام قانونی دارد تا در راستای حفظ ارزش سهام مردم حفظ، سرمایه گذاری و سپرده شود.

وی یادآور شد: سود عملکرد سهام عدالت در سال ۱۳۹۹ نیز تا پایان سال جاری محاسبه و واریز خواهد شد که بیش از سه برابر سود سال ۹۸ محاسبه و ارزیابی شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز در خصوص شکایات برخی از شهروندان از تغییر واریزی‌ها و یا عدم واریز، اظهار کرد: سود سهام باتوجه به ارزش دارایی متفاوت است از طرفی واریز به مرور انجام می‌شود اما اگر گروهی جامانده اند می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.