ارزش افزوده واحدهای بزرگ البرز هنوز به جیب تهران می‌رود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمام مشکلات البرز نشات گرفته از آن است که کارهای تولیدی بزرگی در این استان انجام می‌شود ولی دفاتر مرکزی این واحدهای تولیدی در تهران است که این منابع و ارزش افزوده به تهران می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج  علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز اظهار داشت: استان البرز با داشتن مراکز مهم صنعتی و تولیدی، دارای عقب ماندگی‌هایی است که باید با همت مدیران جبران شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین البرز دارای منابع درآمدی ویژه است که باید با برنامه‌ریزی صحیح از این منابع برای توسعه این استان بهره برد.

وی با اشاره به دو سد مهم آبی در این استان اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن دو سد طالقان و امیر کبیر می‌تواند منابع  خوبی را برای توسعه خود جذب نماید.

حدادی تاکید کرد: امروز تمام  مشکلات البرز نشات گرفته از آن است که کارهای تولیدی بزرگی در این استان انجام می‌شود ولی دفاتر مرکزی این واحدهای تولیدی در تهران است که این منابع و ارزش افزوده به تهران می‌رود.

وی ضمن اشاره به مصوبات مجلس یازدهم در خصوص تولید یادآور شد: در مجلس یازدهم مصوبه‌ای به تصویب رسید که بر اساس آن ارزش افزوده تولیدات در استان، برای خود استان بازگشت داده می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.