ارتقاء و اصلاح امور کشور با مشارکت قوی و هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای محقق می شود

ابوالفضل فانی در گفت و گو با پایگاه خبری همگام با البرز اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات به دلیل شرایط خاص و حساس کشور در عرصه بین الملل از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است
وی افزود: در این راستا حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رای حفاظت و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین وظیفه تمامی آحاد جامعه است که با بینش عمیق خود توطئه های دشمنان کشور را در ایجاد نفاق و اختلاف در میان مردم خنثی کنند.
این مسئول تاکید کرد: طی چند سال اخیر بنا به دلایل مختلف که از اهم آن می توان به مقوله تحریم های ناجوانمردانه و همچنین درگیری کشور با بیماری کرونا اشاره کرد روزهای سختی بر مردم گذشته است اما نباید اجازه دهیم دشمنان نظام و انقلاب که از هر حربه ای برای ضربه زدن به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند، از اختلاف سلایق در مدیریت کشور سوءاستفاده نمایند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردمی است که برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون جوانان خود را نثار اهداف و آرمان های والای آن کردند تا کشور از هر گزندی در مقابل بیگانگان مصون بماند. بنابراین همگی ما مکلف هستیم پاسدار ارزش های آن بوده و اجازه ندهیم خون شهدای این سرزمین پایمال شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.