بیمارستان امام خمینی(ره) کرج تمام و کمال به چرخه درمان بر می گردد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز گفت:بیمارستان امام خمینی(ره) کرج تمام و کمال به چرخه درمان بر می گردد.

قدرت الله شمیرانی در گفتوگوبا خبرنگار همگام با البرز در راستای حکم ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به مالک واقعی آن اظهار داشت: مالک واقعی بیمارستان  امام خمینی (ره)  کرج سازمان همیاری شهرداری استان البرز و بنیاد شهيد و امور ايثارگران است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضایی استان البرز در برطرف کردن این مشکل زحمات بسیار کشیدند،افزود:این امر سبب مرتفع شدن مشکلات این بیمارستان و کارکنان آن می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان البرز با بیان اینکه حداقل با تلاشهای صورت گرفته هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه به بیت المال برگشته است،گفت:به زودی خلع ید این بیمارستان صورت می گیرد و دیگر اشتباهات گذشته را انجام نمی دهیم و با کار شناسایی تمام به اداره این بیمارستان می پردازیم.

وی با اشاره به اینکه از این پس بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان یک مرکز درمانی به خصوص در شرایط کرونا صد در صد به چرخه در مان برمی گردد،خاطرنشان کرد: حقوق پرسنل این بیمارستان که معوقعه بوده است تمام و کمال واریز شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر تعیین و تکلیف این هستیم که این منابغع مالی از طرف شهرداریها یا سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است پرداخت شود که البته این کار با تعامل کامل بین دوسازمان انجام شده و منتظر اعلام رسمی آن هستیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.