توسعه و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران پیگیری می شود

مدیر عامل هلدینگ آینده پویا گفت: : بازسازی و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویتهای اصلی هلدینگ آینده پویا به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دکتر افشار فتح الهی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دکتر افشار فتح‌الهی اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از ابتدا و زمان احداث، نقش رهبری بازار کاغذ را در کشور هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت داشته است.

وی ادامه داد: تجهیزات این شرکت از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است و البته برای دارا بودن رهبری و سهم بازار مناسب باید به‌روزرسانی‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا تاکید کرد: بازسازی و نوسازی این شرکت در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویت‌های اصلی هلدینگ آینده پویا به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه این شرکت دو سناریو طراحی شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها در کمیته‌های هلدینگ در حال بررسی است و پس از تصویب نهایی عملیاتی خواهد شد.

دکتر فتح‌الهی با اشاره به این که این شرکت تنها تولیدکننده کاغذ بر مبنای چوب است، اظهار داشت: الیاف چوب، مقاومت کاغذ را بالا برده و کاغذ دست اول تولید می‌شود و از این رو رهبری بازار را دارا است.

وی با بیان اینکه برای دهه آینده شرکت برنامه‌های لازم پیش بینی شده تا این جایگاه همچنان حفظ شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته طرح خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی با مشارکت این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.