۳۰۰ میلیارد تومان برای صندوق خطر پذیر نوچاد مصوب شد

مدیر عامل چادرملو از سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان برای صندوق خطرپذیر نوچاد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  امیر علی طاهرزاده بعد از ظهر امروز در اختتامیه نخستین رویداد چادرو  که در سالن مجتمع چادرملو برگزار شد،با اشاره به اینکه سرعت بهره وری و سیاست کلی کشور به سمت غیر نفتی پیش می رود، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پیش تاز در این صنعت در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه چادر ملو از اکتشافات استخراج تولید گندله و صنایع پایین دستی  در حال فعالیت بوده و فرصتی برای نو پایان و‌شرکت های نو‌پا است، افزود: در یک سال  گذشته ۱۶ فقره ضمانت نامه به ارزش ۳۲ میلیارد تومان، ۶ فقره تسهیلات با ارزش ۱۱ میلیارد تومان، یک فقره سرمایه گذاری با ارزش ۵ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرعامل چادرملو با بیان اینکه  این شرکت حدود ۱۰ میلیون تن کنسانتره تولید و به بازار عرضه کرده است، عنوان کرد : در حال حاضر در بخش معدن بالاترین ارزش بازار مربوط به شرکت آی اچ بی گروپ با ۱۴۸ میلیارد دلار و شرکت بعدی مالون سافت ۱۰۹ میلیارد دلار ارزش در بازار است.

طاهر زاده با توجه به اینکه در حال حاضر تکنولوژی ساختار مدیریتی و نگاه به فرایندها و فعالیت ها درحوزه های مختلف در حال تغییر هستند، گفت: اینترنت اشیا، تکنولوژی پایدار، هوش مصنوعی مولد، دیجیتال ماین، فناوری اطلاعات، شبکه زنجیره اطلاعات و … از مهمترین فناوری های جدید هستند که تمام دنیا به سمت این تکنولوژی ها  در حال حرکت  هستند.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز این شرکت ایجاد اکوسیستم نوآورانه در کنار پتانسیل های معدنی و صنعتی موجود در سرمایه انسانی خلاق برترین ارزش آفرین در حوزه معدن و صنایع معدنی در زیست بوم نوآوری بوده است، افزود: نوچاد به عنوان سکوی شرکت های نوآوری در پارک علم و فناوری یزد در سال گذشته تاسیس شد و ارزش این شرکت  بر نوآوری، سرمایه گذاری و مشارکت در توسعه کسب و کارهای نوپا و فناورانه دیده شده است.

مدیر عامل چادر چادرملو با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای صندوق خطرپذیر نوچاد مصوب شده است، گفت: در حال حاضر حمایت از پایان نامه ها و پژوهش ها از طریق مدیریت مجموعه در حال انجام است .

وی با بیان اینکه بومی سازی در چادرملو نسبت به سال های  گذشته رشد داشته است و از خروج ارز جلوگیری کرده است، بیان کرد: در بخش بومی سازی حدود هزار و ۴۶۰ قطعه با سرمایه گذاری ۴۸ میلیون یورو محقق شده است.

گفتنی است در این مراسم ۱۰ تیم برگزیده و ازاین تعداد ۳ طرح برگزیده شد.

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.