فوت ۱۸ نفر و بستری ۱۷۰ بیمار بدحال

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، محمدفتحی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با توجه به آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز، اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه سویه‌های جهش یافته کرونا در کشور دیده شده است، افزود: انتظار می‌رود مردم در استان البرز با توجه به اینکه مسیر تردد بسیاری از استان‌های کشور است بیش از پیش اصول و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ضمن انتقاد به برخی از شهروندان که همچنان عادی انگاری می‌کنند و ماسک ندارند، عنوان کرد: طبق بررسی آمار، مجموع کل  موارد بستری از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز  ۳۸ هزار و ۹۸۷  نفر هستند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰۵۵ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد، ابتلای ۶۰۱ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۳۴۶۵ نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۴ هزار و ۴۵۱ از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام / شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.