طرح ۳۱۳ در روستاهای استان البرز اجرا می‌شود

معاون فرهنگی کمیته امداد گفت:این طرح علاوه بر رویکرد فرهنگی، گامی نو در جهت خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان روستایی به‌منظور افزایش کیفیت زندگی و معیشت محرومان است .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ازکرج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز،رضا البرزی معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اجرای طرح ۳۱۳ با مشارکت کمیته امداد و حوزه علمیه اظهار داشت: بر اساس این طرح روحانیون منتخب حوزه علمیه در روستاها حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها مسائل فرهنگی و مشکلات معیشتی آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

البرزی با بیان اینکه حرکت جهادی، یعنی همت، سلامت و توانمندسازی در مسیر فرایند بهبود همه‌جانبه برای افزایش کیفیت زندگی و معیشت محرومان می‌باشد افزود: طرح هجرت گامی نو برای خدمت ‌رسانی کمیته امداد به مددجویان روستایی است.

وی با اشاره به مزایایی عملکرد این طرح افزود: پشتیبانی و حمایت از مشاغل ایجادشده در راستای مثمر ثمر واقع‌شدن آن‌ها و همچنین شناسایی افراد جدید و مستعد اشتغال که تاکنون موفق به دریافت وام اشتغال نشده‌اند، پیگیری مسکن فرسوده خانوارها برای تبدیل به واحد مسکونی مهندسی ساز، ایجاد اشتغال و … ازجمله مزیت‌های اجرای این طرح در استان می‌باشد.

در این طرح امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری در جهت رفع مشکل روستاییان هم‌افزا می‌شوند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.