با احداث دو پارک بزرگ سرانه فضای سبز کمالشهر در مسیر رشد

نایب رییس شورای اسلامی کمالشهر گفت: نبود فضاهای باز و سبز در شهرهای پرازدحام و شلوغ امروزی، کیفیت زندگی شهری را کاهش می‌دهد و هزینه زیادی را بر مدیریت شهری و ساختارهای زیست‌محیطی شهر تحمیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سعید بهرامی نایب رییس شورای اسلامی کمالشهر اظهار داشت: نبود فضاهای باز و سبز در شهرهای پرازدحام و شلوغ امروزی، کیفیت زندگی شهری را کاهش می‌دهد و هزینه زیادی را بر مدیریت شهری و ساختارهای زیست‌محیطی شهر تحمیل می‌کنند.

وی افزود: به همین دلیل امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به احداث پارک های جدید در شهرها احساس می شود تا شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای کودکان در این مکان ها حضور یابند.

 

بهرامی با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز عنوان کرد: در همین راستا جهت افزایش فضای سرانه، برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال میکنیم و احداث پارک‌های محله‌ای ،تکمیل تجهیزات و امکانات رفاهی و رفع نواقص از برنامه های بیش رو است.

 

نایب رییس شورای اسلامی کمالشهر گفت: پارک ابتدای شهرک خرمدشت در سی هزار متر مربع دارای ابعاد مختلف است به طوری که در این پارک برای اولین بار شاهد تلفیق فضای سبز همراه با کارکرد اقتصادی خواهد بود

 

بهرامی نایب رییس شورا ادامه داد: در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر ، عملیات احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی در شهرک پیشاهنگی با همکاری مدیریت شهری کمالشهر و خیر نیک نام جناب اقای مهندس زمانی و موسسه خاتم المرسلین درحال انجام است که دارای بخش های مختلفی از جمله زمین چمن مصنوعی ،پارک بازی کودکان، زمین والیبال و بسکتبال ، آب نما ،ساختمان اداری ،سرویس بهداشتی ،رختکن و،بوفه می باشد.

 

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.