نامه رهبر انقلاب به دانشجویان در غرب، هویت‌بخشی کرد

خطیب جمعه موقت چهارباغ با اشاره به نامه رهبر انقلاب به دانشجوها در غرب، گفت: این نامه به دانشجویان هویت داد تا از فلسطین مظلوم دفاع کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شریعت‌پناهی، خطیب جمعه موقت چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: هفته‌ای که پیش رو داریم مصادف است با ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) که با مدیریت و تفکر دقیق، انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را پایه‌گذاری کرد و همچنین سی و پنجمین سالگرد آغاز رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله‌العظمی‌ خامنه‌ای که هر دو، مصداق روایت امیرالمومنین هستند که فرمود: مومن مثل کوه استوار است و تندبادها او را متزلزل نمی‌کند.

وی افزود: دوران رهبری امام خمینی(ره) همزمان بود با شهادت بزرگان و یاران انقلاب و جنگ تحمیلی، اما امام خم به ابرو نیاورد و با توکل به خدا انقلاب را مدیریت کرد و حالا با شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهان وی و همزمانی با روزهای آغازین مجلس شورای اسلامی، رهبر انقلاب فرمود: مطمئن باشید هیچ خللی در کار نظام رخ نخواهد داد.

خطیب جمعه موقت چهارباغ با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان دانشجوی مدافع حقوق فلسطین در غرب، اظهار داشت: این نامه، دانشجوها را در دفاع از فلسطین، به خط کرد و در روزهایی که حواس همه مردم به جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل بود، به جوان‌ها در دانشگاههای آمریکا و اروپا هویت‌بخشی کرد تا از فلسطین مظلوم دفاع کنند.

وی یادآور شد: در این نامه آمده است: شما بهترین جای دنیا ایستاده‌اید، شمایی که وجدان‌تان بیدار است و بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده‌اید بدانید و به شما اطمینان می‌دهم که امروز وضعیت در حال تغییر است و این اتفاق خواهد افتاد، این وعده قطعی الهی است.

خطیب جمعه موقت چهارباغ در پایان بار دیگر جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را در رفح محکوم کرد و از خداوند متعال، تعجیل در فرج امام عصر(عج) و دفع شر دشمنان را خواستار شد.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.