۶دستگاه اتوبوس به شهرداری مشکین دشت اختصاص داده شد

شهردار مشکین دشت گفت: ۶ دستگاه اتوبوس به شهرداری مشکین دشت اختصاص داده شده است که تا کنون ۳ دستگاه آن را دریافت کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  علی سلگی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات حوزه شهردار شهرداری مشکین دشت برگزار شد، با اشاره به اینکه نقش رسانه دارای اهمیت بوده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است، گفت: ما به دنبال شفاف سازی هستیم و از رسانه ها می خواهیم با انتقاد سازنده در کنار مسئولین مشکلات را مرتفع سازند و با کارهای سازنده بتوانند در کشور امید آفرینی کند.

وی با بیان اینکه باید ادارجات به شکل توسعه پایدار عمل کنند، افزود: مشارکت مردمی و‌ ایده پردازی و نخبه پروری در پیشرفت شهر حائز اهمیت است.

شهردار مشکین دشت با بیان اینکه در ساخت و سازهای غیر مجاز کمبود نیرو در شهرداری وجود دارد و به دلیل کاهش قیمت زمین مردم به این سمت حجوم می آورند ، گفت: برای کنترل سد معبر و ساخت و سازها  غیر مجاز  افرادی را مشخص کرده ایم تا کنترل ساخت و سازها شکل بهتری له خود بگیرد.

شهردار مشکین دشت با ببان اینکه در ساخت و سازهای غیر مجاز سقف ششم را پیگیری شدید خواهیم کرد، عنوان کرد:۶ دستگاه اتوبوس به شهرداری مشکین دشت اختصاص داده شده است که تا کنون ۳ دستگاه آن را دریافت کرده ایم .و

وی عنوان کرد: زمین پشت آتش نشانی برای فضای درمانی که حدود ۲ هزار متر بوده  اختصاص داده شده است که به زودی شروع به ساخت آن خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰میلیارد تومان در حوزه قرارگاه اجتماعی در طول ۲ سال گذشته هزینه شده است،گفت: بودجه سال گذشته شهرداری  ۲۹۰ میلیارد تومان محقق گردید اما امسال ۴۸۰ میلیارد تومان دیده شده است.

در این نشست فرامز فرمانی با اشاره به اینکه از اردیبهشت سال ۷۷ شوراها شروع به کار کرده اند ،افزود: در حال حاضر شوراها ششمین دوره را پشت سر گذاشته اما در چندسال گذشته به دلیل نبود دانش کافی مشکلاتی در بین برخی شورا ها به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه هدایت و رهبری در امور محلی علارقم کاستی هایی که وجود دارد سبب بهبود وضع و شرایط حاکم در زندگی شهروندی می شود، عنوان کرد: مردم در حال حاضر نسبت به مشکلات محلات خود اگاه شدند و با وجود شورا ها و اعتباراتی که در اختیار آنها قرار گرفته است بسیاری از مشکلات محلات مرتفع شده است.

فرمانی با اشاره به اینکه فساد گسترده ای در برخی از شوراهای شهر وجود دارد که به دلیل نداشتم علم و اگاهی بوده و نظارتها متاسفانه در قانون کامل لحاظ نشده است، ادامه داد: امورات شهری پیوستگی ندارد و نمادهای قدرت که شوراها هستند نمی توانند با ادارات دیگر همسو باشند زیرا اکثر ادارجات مستقل عمل می کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران که چشم و گوش جامعه هستند باید به شوراها کمک کنند و با قلم صادق و انتقاد درست حقایق را به مردم نشان دهند و سبب بهبودی امور در سطح شهر و مرتفع نمودن مشکلات شهروندان شوند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.