بیش از 9 میلیون تن کالا از استان البرز حمل شده است

از ابتدای سال تاکنون بیش از 9 میلیون تن کالا طی 791 هزار سفر کامیون از استان البرز جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسین پرویزی، رئیس اداره حمل و نقل کالای این اداره کل، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 9 میلیون و 489 هزار و 848 تن کالا طی 791 هزار سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی تعداد شرکت های حمل ونقل کالای استان را 100 شرکت اعلام کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها برابر با 791 هزار و 207 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 22 درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس 10 درصد، اشتهارد 17 درصد، کرج 20 درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ 27 درصد و سهم شهرستان نظرآباد 26 درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: باتوجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و… عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.