دولت برای برقی‌سازی خودروها تخصیص اعتبار کرد

وزیر صنعت گفت: در برنامه‌های دولت سیزدهم نیز برای برقی‌سازی خودروها ، منابع لازم اختصاص داده شده ‌و ما به دنبال این هستیم زیرساخت شارژ برقی را در کل کشور فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرزعباس علی‌آبادی ‌در حاشیه افتتاح شرکت مهندسی ساخت و کنترل برق و خودرهای برقی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز ‌ یکی از نیاز‌های برقی‌سازی حمل و نقل را فراهم کردن زیرساخت‌ها دانست و اظهار داشت: ‌باید امکان شارژ سریع خودروهای برقی را فراهم کنیم لذا به 2 دلیل وجوه زیست محیطی و اقتصادی بودن خودروهای برقی ناگزیر‌یم به سمت برقی‌سازی حمل و نقل حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آلودگی شهر‌های بزرگ باید حل شود، افزود: رفع مشکل محیط زیست و توسعه برقی‌سازی خودروها از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است بنابراین در برنامه‌های دولت سیزدهم نیز برای برقی‌سازی خودروها ، منابع لازم اختصاص داده شده ‌و ما به دنبال این هستیم زیرساخت شارژ برقی را در کل کشور فراهم کنیم.

علی آبادی با بیان اینکه در مرحله اول برقی‌سازی خودرو‌ها تاکید بر حمل و نقل عمومی است، گفت: ‌در حمل و نقل عمومی بیشترین حجم آلودگی را داریم لذا شهرداری‌ها در این موضوع بیشترین همکاری را دارند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.