تامین امکانات ورزشی تخصصی در الویت ورزش البرز قرار دارد

فروغی گفت: تامین امکانات ورزشی تخصصی تر به نسبت ظرفیتهای استان ، ضروری به نظر می رسد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز بهزاد فروغی با مثبت خواندن دیدار شب گذشته اش با کیومرث هاشمی در محل وزارتخانه اظهارداشت: با توجه به آگاهی ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل مربوط به دو حوزه ورزش و جوانان به ویژه مسائل استانها نشست بسیار خوبی داشتیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار دراین نشست،افزود: در این دیدار که اقای عبداللهی نیز حضور داشت نگاه بسیار ارزنده ی ایشان قابل تعمق است، مطالب خوبی را در جهت رونق بخشی بیشتر به ورزش در حضور وزیر محترم ورزش وجوانان مطرح کردند که لازم می دانم از وی قدردانی کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پیشنهادات مطرح در حوزه زیر ساختهای ورزشی این استان در دیدارش با مهندس هاشمی ارائه کرد و گفت : پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارافرینان استان البرز، تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال هستند ضروری به نظر می رسد بنابراین در این راستا موارد لازم را بیان کردیم .

وی ادامه داد: ضمن اینکه در این نشست در خصوص مهاجر پذیر بودن استان نیز و نیاز آنها به امکانات ورزشی بیشتر توضیحاتی ارائه شد، در همین راستا پیشنهاد احداث پروژه جدیدی را برای این استان مطرح کردیم تا ان شاءلله همزمان با اتمام سالن 6 هزار نفری انقلاب اسلامی ، تلاش داریم با افتتاح مجموعه ی جدید ، جوانان این استان و مردم شریف البرز با بهره گیری از این فضاهای ورزشی افتخارات بیشتر را برای کشورمان به ارمغان بیاورند که مورد استقبال اقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت .

مدیر کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با تمام توان در جهت خدمت به جامعه بزرگ ورزش قدم خواهم برداشت تا ان شالله در مدت حضورم در این مسند بتوانم قدمهای مثبتی در این حوزه بردارم.

در پایان بهزاد فروغی ضمن تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و استاندار البرز از این استان ، اظهار داشت: امیدواریم با حمایتهای این عزیزان بتوانیم آینده درخشان تری را برای ورزش استان پهناور البرز رقم بزنیم و زمینه مساعد را برای فعالیت همه علاقمندان به ورزش فراهم کنیم.

پایگاه های خبری البرز 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.