کارگروه شناسایی و بازسازی ساختمان های پرخطر و ناپایدار در البرز تشکیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تشکیل کارگروه شناسایی و بازسازی ساختمان های پرخطر دراین استان خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز منوچهر غفاری اظهار داشت: این کارگروه که با دستور استاندار البرز و در مرحله اول با حضور و محوریت شهرداری کرج ، راه وشهرسازی ، آزمایشگاه مکانیک استان ازاعضای اصلی آن به شمارمی روند به مرور زمان ساختمان های درمعرض خطررا شناسایی و درمسیر بازسازی قرار می دهند .

وی افزود: نخستین نشست این کارگروه اختصاص به بررسی واحدهای مسکونی ، اداری و تجاری درمعرض خطر حد فاصل خیابانهای بوعلی و باستانی در محله حصارک کرج داشت، که مشاور طرف قرارداد شهرداری کرج و آزمایشگاه مکانیک استان البرز درحال انجام مطالعات و ارائه گزارش در خصوص نحوه مقاوم سازی یا تخریب و بازسازی دراین زمینه میباشند .

غفاری گفت: همچنین شهرداری ها در اعطای صدور مجوزهای بازسازی نهایت مساعدت را خواهند داشت .
وی تاکید کرد: نشست کارگروه احصا و بازسازی ساختمانهای پرخطر به صورت نشست مدیریتی هفتگی و به صورت کارشناسی 2 روز درمیان برگزارمی شود .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز یادآورشد: براساس هماهنگی های بعمل آمده بین شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی بسته های تشویقی برای این ساختمان ها پیش بینی شده و با ارائه گزارشهای موردی با حمایت استاندار محترم البرز و همکاری همه دستگاههای ذیربط تصمیم گیری و اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.