امکانات و تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی کرج به سوی استاندارد نزدیک شود

رئیس کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست شورای شهر کرج از افزایش بودجه خرید تجهیزات آتش نشانی خبر داد و گفت: سازمان آتش نشانی نسبت به سایر سازمانها متفاوت است و باید دغدغه ویژه ای نسبت به این سازمان داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سید مرتضی اعتصامی در سی و یکمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج در خصوص بررسی بودجه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهارداشت: با بررسی بودجه این سازمان تلاش خواهیم کرد در لایحه بودجه سال آتی شهرداری ، برای ارتقای تجهیزات و منابع انسانی سازمان آتش نشانی بخصوص استاندارد سازی و تامین لباس آتش نشانان تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست شورای شهر کرج تصریح کرد: شهرداری به عنوان مسئول اصلی حفظ ایمنی در فضاهای عمومی شهر است در این راستا برای سال ۱۴۰۱ تمام تلاش ما این است که تجهیزات انفرادی و خودرویی آتش‌نشانی را افزایش داده و اولویت را به خرید لباس و شیرهای هیدرانت ، آموزش و پیشگیری قرار دهیم تا بتوانیم علاوه بر افزایش سطح ایمنی شهر، میزان آگاهی شهروندان را نسبت به تکالیف خود ارتقا داده و از آمار حوادث بکاهیم.

اعتصامی یادآور شد: خوشبختانه طی سالهای اخیر در این بخش موفق بوده ایم و مابقی تجهیزات مورد نیاز و برخی کاستی ها نیز با وجود شرایط سخت اقتصادی، در دستور کار بوده و ان شالله محقق خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.