۵۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد البرز اهدا شد

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ۵۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز اهداء شد.

به گزارش پایگاه  خبری همگام با البرز  از کرج ابوالفضل فلاح قنبری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۱۷۵ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهداء شد ه است.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می‌شود، افزود: جهیزیه تهیه شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.