هیئت نظارت بر انتخابات فردیس مشغول بررسی ۶۳ شکایت با خرید رأی است

فرماندار فردیس گفت: هیئت اجرایی انتخابات شوراها در فردیس مستندات ۶۳ مورد شکایت نامزدها در خصوص تخلفات انتخاباتی که عمدتاً به خرید و فروش رأی مرتبط است را جمع‌بندی و به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان تحویل داده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو همگام با البرز اظهار داشت: پس از پایان انتخابات نامزدهای معترض دو روز فرصت داشتند که در صورت داشتن اعتراض، شکایت خود را به هیئت اجرایی اعلام کنند.

اینانلو افزود: با پایان مهلت اعتراض نامزدها، هیئت اجرایی هم باید ظرف پنج روز مستندات مربوط به شکایات را جمع‌بندی و به هیئت نظارت تحویل دهد که در این مدت، مستندات ۶۳ شکایت از سوی نامزدها به هیئت نظارت تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: شکایت‌ها عمدتاً مربوط به خرید و فروش رأی در انتخابات شورای شهر فردیس و مشکین‌دشت است و هیچ نامزدی در خصوص روند برگزاری انتخابات شکایت نداشته است.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بعد از دریافت مستندات، ظرف ۱۵ روز به شکایت‌ها رسیدگی و نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد. اینکه نتیجه انتخابات در فردیس و مشکین‌دشت به دلیل تخلفات برخی نامزدها تغییر کند به نظر هیئت نظارت بستگی دارد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.