دستگیری 2 آدم‌ ربا در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، دو نفر که در پی اختلافات شخصی اقدام به ربودن یک جوان ۲۲ ساله کرده بودند، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر ربوده شدن جوان ۲۱ ساله‌ای با تهدید سلاح شکاری در ورودی شهرک “سهیلیه” بخش “چهارباغ” از سوی دو فرد ناشناس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی ماموران محرز شد که آدم ربایان با طراحی برنامه‌ای پیش بینی شده با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، اقدام به ربودن فرد مورد نظر و انتقال وی به انباری در شهرک سهیلیه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به دستگیری هر دو گروگانگیر شدند.

سردار محمدیان ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که با توجه به اختلاف حساب قبلی که با فرد ربوده شده داشتند، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.