۱۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه۲ شهرداری فردیس توزیع شد

مدیر منطقه۲ شهرداری فردیس بهسازی آسفالت معابر را از مهمترین مطالبات شهروندان اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه توزیع شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز فرامز گلخو ، از توزیع بیش از ۱۶ هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه و لکه‌گیری در معابر منطقه۲ شهرداری فردیس خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در شش ماهه ابتدای سال جاری انجام شده است‌.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در معابری از جمله خیابان‌های دوم، یازدهم و دوازدهم شرقی شهرک وحدت، کوچه های نیلوفر ۳۸، ۲۸ و ۴۳ خیابان پیک و…، عنوان کرد: ترمیم آسفالت معابر یکی از مهمترین مطالبات شهروندان به شمار می‌رود که در این راستا همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل به صورت اولویت بندی به آن رسیدگی می‌کنند.

 

گلخو همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بارش برف و باران، تصریح کرد: ۸ حلقه چاه جذبی در نقاط شناسایی شده احداث شده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی و جاری شدن روان آب‌ها در منطقه ۲ شهرداری فردیس در دست اقدام می‌باشد.

 

مدیر منطقه۲ شهرداری فردیس از اجرای بیش از ۶ هزار متر طول جدولگذاری در معابر این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات در بلوار‌های طالقانی و بهار آزادی، شهرک‌های ارم، وحدت و معابر سرحدآباد انجام شده است.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.