3 هزار 80 واحد در شهر جدید مهستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: امروز 3 هزا‌ر و 380 واحد مسکن مهر در پردیس و 3 هزار 80 واحد در شهر جدید مهستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سعیدغفوری در مراسم بهره برداری از شش هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر گفت: طبق وعده ای که قبل از سال در شرکت عمران شهرهای جدید بنا شد در سال ۱۴۰۳ افتتاح های بسیاری را با تکمیل و تجهیز انجام دهیم.

وی افزود: طبق تعهدات انجام شده تا پایان خرداد ماه بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور به بهره می رسد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور عنوان کرد: امروز سه هزارو ۳۸۰ واحد مسکن مهر در پردیس و سه هزار ۸۰ واحد در شهر جدید مهستان به بهره برداری می‌رسد.

غفوری خاطر نشان کرد: بخش بسیاری از این واحدها با پیگیری دولت و شخص شهید جمهور به سرانجام رسیده که امروز شاهد بهره برداری بخشی از آنها هستیم.

وی ادامه دا: در مجموع ۱۸۰۰ واحد مسکن مهر در کشور هنوز تکمیل نشده که با برنامه ریزی های انجام شده امیدوا یم تا هفته دولت به صاحبان آنها تحویل داده شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر باقی مانده دیگر آورده متقاضی و تسهیلات بانکی وجود ندارد به همین دلیل دولت تامین هزینه باقی مانده را به عهده گرفت.

وی با بیان اینکه ما متعهد هستیم به تعهدی که به مردم داریم، افزود :امروز نیز به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با بهره برداری از واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان و پردیس عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار مسکن ملی نیز آغاز می‌شود.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.